The Greatest Guide To دیابت نوزاد

Wiki Article

خبر خوب این است که تحلیل اولین فرم غربالگری که پر کنید برای شما کاملا رایگان است.

بیشتر مبتلایان روش‌های درمانی مختلف را کنار هم به‌ کار می‌گیرند. پیشنهاد ما این است که به دریافت مشاوره آنلاین یا حضوری از متخصص غدد و دکتر داخلی در دکترتو، هرچه سریع‌تر روند درمان را آغاز کنید. برخی روش‌های درمانی برای کنترل دیابت نوع ۲ شامل این موارد می‌شوند:

همیار دکترتو گفت: ۱۴۰۲/۰۵/۰۴ در ۳:۴۵ ب٫ظ سلام و درود همراه عزیز

درمان 

همه افراد دیابتی نیاز به دارو درمانی ندارند. اگر فرد تغییرات اساسی در سبک زندگی ایجاد کند ، یک برنامه غذایی سالم و ورزش به تنهایی می تواند کافی باشد. علائم ، نشانه ها و عوارض دیگر نیز ممکن است به درمان نیاز داشته باشند.

میانگین قند سه ماهه و قند ناشتا را چک کنید. برای بررسی سایر علل تکرر ادرار نیز عفونت ادراری نیز از طریق آزمایش ادرار چک شود.

پری مرتضایی گفت: ۱۴۰۲/۰۹/۰۷ در ۱:۱۵ ق٫ظ سلام خسته نباشیدمن ۲۰ سال پاهام بی حس هستتن نمیدونستم قندداررم اما ۴ سال فهمیدم دیابت دارم دکتررفتم نوارعصب گرفتن میگن بی حسی پاهات ازدیابت حتی پای سمت چپم مورد پیداکرده گفتن شارکورت ایا بیماری من درمان داره

همچنین ریسک فشارخون بالا و کلسترول بالا که فرد را در معرض بیماری قلبی عروقی قرار می‌دهد، بیشتر است.

والدین باید با مشاهده علائم بالا، فرزند خود را به دکتر ببرند.

آیا می دانید با درمان سریع و به موقع می شود شانس درمان بسیاری از مشکلات، از جمله مشکلات خطرناک و کشنده را بالا read more برد!

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

میگرن سردردی شدید است که می‌تواند بصورت ضربه و تپش در سر رخ‌دهد و ممکن‌است باعث، حالت تهوع، استفراغ و حساسیت شدید به نور و صدا شود.

از جمله خدمات پزشکی ارائه شده در مطب عبارتند از: معاینات دوره‌ای کودکان، پایش دوره ای رشد فیزیکی و تکامل کودکان، درمان انواع بیماری های عفونی،گوارشی و تنفسی در کودکان و نوجوانان_ مشاوره تغذیه، آموزش و مراقبت های دوره ای نوزادان نارس، پایش و درمان کلیه مشکلات دوره ای نوزادی، ارزیابی دوره‌ای توانایی های ذهنی و جسمی کودکان

آدرس مطب: تهران، مهرآباد جنوبی، دانشگاه هوایی جنوبی، تفرش شرقی، پلاک 193_ واحد همکف

Report this wiki page